جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان 24 آبان عضو رایگان می‌پذیرند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان در روز 24 آبان‌ماه (روز کتاب‌، کتابخوانی و کتابدار) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، امیر هلاکویی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان در روز 24 آبان‌ماه (روز کتاب‌، کتابخوانی و کتابدار) خبر داد.

وی در این‌باره گفت: همزمان با 24 آبان‌ماه، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار عضویت در همه کتابخانه‌های عمومی اصفهان رایگان است و هر فرد تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر و یک قطعه عکس، می‌تواند عضو کتابخانه‌ شود.

هلاکویی افزود: با توجه به شيوع ويروس كوويد 19، عضويت رايگان در روز 24 آبان به‌صورت غيرحضوري خواهد بود. لذا افرادی كه قصد استفاده از این طرح را دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه يكپارچه مديريت كتابخانه‌های عمومی به نشانی http://www.samanpl.ir  در روز شنبه 24 آبان، فرم درخواست ثبت‌نام را تكميل کنند.
 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، تصریح کرد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان، می‌تواند از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود.

روز 24 آبان‌ماه، سالروز رحلت علامه سیدمحمدحسین طباطبایی، صاحب تفسیر گرانسنگ «المیزان»، به‌عنوان روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها