یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
دوره عالی گلستان‌خوانی همراه با تفسیر جامعه‌شناختی برگزار می‌شود

دوره عالی گلستان‌خوانی همراه با تفسیر جامعه‌شناختی با حضور محسن مسعودیان جامعه‌شناس به‌همت بنیاد شروین روبین‌زاده برگزار می‌شود.

شهره کوهن موسس بنیاد شروین روبین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان گفت: سعدی بر ادبیان فارسی تاثیر بسزایی داشت؛ این تاثیر به اندازه‌ای عمیق بود که زبان پارسی را در مسیر تکامل خود تثبیت کرد و امروز ما به همان صورتی صحبت می‌کنیم که سعدی در گلستان خود تحریر کرده است.

وی با اشاره به اینکه شیخ مصلح‌الدین سعدی شیرازی بدون هیچ تردیدی از بزرگ‌ترین مفاخر ادبی ایران و جهان است، بیان کرد: دوره عالی گلستان‌خوانی همراه با تفسیر جامعه‌شناختی ٨ باب كامل با بهره‌گیری از كتاب گلستان سعدی برگزار خواهد شد.

شهره کوهن با تاکید بر اینکه نباید سعدی را محدود به مرزها کرد، یادآور شد: به سبب حفظ پروتکل‌های بهداشتی و محدودتر شدن ظرفیت، اولویت با افرادی است که پیش ثبت نام کنند.

موسس بنیاد شروین روبین‌زاده گفت: سعدی در شمار میراث معنوی جهانیان است و هر شخصی که کوچک‌ترین انس و الفتی با ادبیات و اخلاقیات داشته باشد، بی‌گمان با سعدی نیز در ارتباط خواهد بود.

همچنین به گفت وی، دوره گلستان خوانی بنیاد شروین روبین‌زاده از چهارشنبه 16 مهرماه و با حضور محسن مسعودیان از جامعه‌شناسان مطرح کشور، آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمانی ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    به به چقدر عالی بالاخره یه استاد پیدا شد به این مسائل توجه کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها