پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
امشب شما هم به شب شعر مجازی دعوتید

به همت حوزه هنری استان همدان پنجشنبه 28 فروردین شاعران و شعردوستان ساعت 21:30 به صورت آنلاین در شب شعر آنلاین شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، این روزها که کرونا دست ها را شسته و پاها را بسته است مجالی پیش آمده که علاقمندان به فرهنگ و ادبیات و پژوهش یک دل سیر پای قفسه کتاب هایشان بنشینند و دلی از عزا دربیاورند اما هنوز یک خلاء باقی است و آن هم وجود دوستان. 
حوزه هنری همدان که رسالتش رسیدگی به حال دل هنرمندان است این روزها هم بیکار ننشسته و برنامه های خود را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی دنبال می کند.
در این رابطه مریم زندی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، پنجشنبه 28 نخستین ماه سال 1399 ساعت 21:30 به صورت آنلاین شب شعری برگزار خواهد شد.
زندی افزود: این برنامه در پی شیوع کرونا ویروس و اجرای طرح فاصله‌گذاری با عنوان «زیر چتر بهار» به شکل آنلاین با حضور برخی از شاعران برجسته استان و اعضای کانون شعر حوزه هنری همدان برگزار خواهد شد.

وی با نام بردن از شاعرانی چون صادق ارشی، مهدی طراوتی، کمال امرایی، مسلم محمدی، مرجان کوثرنژاد، آرزو بهرامی که در این برنامه حضور می‌یابند، گفت: مجری «زیر چتر بهار» حجت یحیوی است و این برنامه در صفحه اینستاگرام ایشان به آدرس @hojat_yahyavi  در دسترس قرار می‌گیرد. شرکت کنندگان علاوه بر پخش زنده در اینستاگرام ، پس از اتمام برنامه نیز می توانند از طریق صفحه آپارات حوزه هنری همدان به آن دسترسی پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها