چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
تخصیص اعتبار برای تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تخصیص اعتبار برای کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزازی کتاب ایران (ایبنا) در قم، اولین جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم، با حضور سیدموسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سیدمصطفی میرعرب مدیر دفتر قرآن و عترت این اداره کل و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی، در سالن جلسات مجتمع شهید آوینی در قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسینی کاشانی در رابطه با برنامه‌ریزی بودجه اعتبارات سال 1397، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و پیگیری‌ پیرامون قرار دادن ردیف بودجه اعتبارات سال 97 در برنامه‌ریزی اولیه، مقرر شد 500 میلیون ریال از اعتبار به بخش آموزش، 400 میلیون ریال به بخش تبلیغ و ترویج و همچنین 150 میلیون ریال برای طرح‌های پژوهشی اختصاص یابد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: با توجه به برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و طرح موضوع و ارائه برنامه، طرح در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بررسی و در صورت تایید، مصوب خواهد شد.
 
وی با اشاره به تخصیص اعتبار کمیسیون‌ها عنوان کرد: این فعالیت جهت تسریع در تایید و تصویب طرح با توجه به اختصاص اعتبار الباقی کمیسیون‌ها خواهد بود تا ان‌شاءالله بتوانیم به جذب بودجه بهتری برسیم تا بتوانیم کارها و طرح‌های بیشتری را انجام دهیم.
 
یادآوری می‌شود، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی استان است و سه کمیسیون در شورا به نام‌های کمیسیون تبلیغ و ترویج، کمیسیون آموزش و کمیسیون پژوهش دارد که مدیریت کمیسیون تبلیغ و ترویج با اداره کل فرهنگ و ارشاد، مدیریت کمیسیون آموزش با اداره کل آموزش و پرورش و کمیسیون پژوهش با مدیریت دانشگاه انجام می‌پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها