پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
نمایشگاه عکس وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه قرآن افتتاح شد

مسئول غرفه وزارت ورزش و جوانان از افتتاح نمایشگاه عکس این وزارتخانه با موضوع "احترام به ارزش های اسلامی" در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رحیم خاکی در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم اظهار داشت: این وزارتخانه عضو اصلی شورای توسعه فرهنگی و قرآنی کشور است و در راستای ماموریت هایی که در حوزه فرهنگی برای ارتقاء سلامت جامعه و تحکیم ارزش های این حوزه دارد از سال ها پیش فعالیت های مختلفی را آغاز کرده است.

مسئول غرفه وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه قرآن کریم، برگزاری مسابقات سراسری، استانی و شهرستانی بین جوانان، ورزشکاران و کارکنان این وزارتخانه را از جمله این فعالیت ها برشمرد و افزود: این مسابقات در حوزه های حفظ، تلاوت، ترتیل، مفاهیم و دیگر موارد قرآنی برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه این سازمان سعی دارد ماحصل تلاش های خود را در مجموعه سازمان ها و نهادهای نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به اطلاع عموم برساند، افزود: در این دوره از نمایشگاه هر شب شاهد حضور فدراسیون ها و قهرمانان ورزشی برای آشنایی با فعالیت های قرآنی این وزارتخانه هستیم.

مشاور قرآنی وزارت ورزش و جوانان همچنین از افتتاح نمایشگاه عکس این وزارتخانه با موضوع احترام به ارزش های اسلامی از سوی جامعه ورزشی به خصوص بانوان ورزشکار در سطح جهان خبر داد .

خاکی برگزاری مسابقه مفاهیم را دیگر برنامه این نهاد در نمایشگاه قرآن عنوان کرد و تصریح کرد: هرشب ساعت 22 مسابقه مفاهیم قرآنی بین بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن برگزار می شود و به 5 نفر به قید قرعه لوازم ورزشی اهدا می شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار (قرآن چلچراغ هدایت) تا ۱۴ خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان از ساعت 17 تا 24در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها