شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
اختصاص فضای رایگان به کتاب‌هایی که فقط برای نمایش در نمایشگاه سی‌ویکم ارائه می‌شوند

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اختصاص فضایی رایگان به ناشرانی که قصد دارند فقط کتاب‌های خود را به نمایش بگذارند، خبر داد.

هومان حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر افزود: در آیین‌نامه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این موضوع آمده است که اگر فضای کافی در هر بخش وجود داشته باشد، مدیران کمیته‌ها می‌توانند به ناشرانی که قصد دارند کتاب‌های خود را فقط به نمایش بگذارند فضایی به صورت رایگان اختصاص دهد.
 
وی ادامه داد: طبق آیین‌نامه پنج درصد در هر بخش از فضایی که به ناشران هر بخش اختصاص داده شده است، می‌تواند به ناشرانی که آمادگی داشته باشند تا کتاب‌های خود را فقط نمایش دهند اختصاص داده می‌شود.
 
حسن‌پور با بیان اینکه هر یک از بخش‌های کودک، آموزشی، دانشگاهی، بین‌الملل، آموزشی و عمومی می توانند از این فضا استفاده کنند، تاکید کرد: مدیر هر بخش می‌تواند از فضای کلی که کمیته ناشران داخلی به بخش آن‌ها اختصاص داده است، حدود پنج درصد را برای غرفه نمایشی در نظر بگیرند.
 
وی تاکید کرد: این موضوع کمک می‌کند که نمایشگاه به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کند اما مدیران هر بخش باید در نظر داشته باشند که این فضا باید از مساحتی که در اختیار آن ها قرار داده شده است،‌ باشد.
 
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط