چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۸
«افسر اسدي» و «عليرضاخمسه» در برنامه «شب شعر»

«افسراسدي» با كتاب «چوب حراج» و «عليرضاخمسه» با ترجمه آثاري از «ژاكب برهور» در برنامه «شب شعر» كه اواسط تيرماه در خانه سينما برگزار مي شود، حضور خواهند يافت._

«افسر اسدي» نويسنده و بازيگر سينما و تلويزيون در گفت و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در توضيح اين مطلب گفت: در برنامه «شب شعر» كه اواسط تيرماه سال جاري در خانه سينما برگزار مي شود، با كتاب «چوب حراج» حضور خواهم يافت.

وي تصريح كرد: كتاب «چوب حراج» مجموعه اي از اشعار من را شامل مي شود كه سال 1380 چاپ و منتشر شد.

اسب ،كودكانه، تهران روزگار نو، روسري آبي، سربلند، راز خنجر، زمان از دست رفته، عبور از غبار، روزهاي انتظار، جست و جو در شهر و فيلم شب مكافات از جمله آثاري هستند كه «افسر اسدي» در آنها به ايفاي نقش پرداخته است.

«عليرضاخمسه» مترجم و بازيگر سينما و تلويزيون نيز در خصوص حضورش دربرنامه «شب شعر» به (ايبنا) گفت: طي ساليان گذشته آثاري را از«ژاك برهور» ترجمه كرده ام و علاوه بر آن اشعاري را سروده ام.

اين بازيگر سينما خاطرنشان كرد: با مجموعه اي از آثارم دركنار ديگر هنرمنداني كه علاوه بر عرصه هنر در حوزه ادبيات نيز فعال بوده اند، در اين برنامه شركت خواهم كرد.

«رضا فياضي» بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون به عنوان دبير برنامه «شب شعر» معرفي شده است. 

« شب شعر» با حضور بازيگران تئاتر، سينما و تلويزيون كه در عرصه شعر و ادبيات فعاليت دارند و شعرهايي سروده‌اند اواسط تيرماه در خانه سينما برگزار خواهد شد.

رضا بابك، عليرضا خمسه، افسر اسدي و علي دهكردي از جمله هنرمنداني اند كه در اين برنامه شركت خواهند كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط