شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
اختصاص 300 میلیون تومان بُن کتاب/ حضور ناشران برتر کشوری در نمایشگاه کتاب اردبیل

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل در جمع اصحاب رسانه از حضور نشر نی، ققنوس و معارف در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سیدناصر اسحاقی در نشست مطبوعاتی خود با اعلام این خبر اظهار کرد: دهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل با حضور 300 ناشر در قالب 140 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل واقع در ضلع جنوبی شورابیل برگزار خواهد شد. 

وی با بیان این‌که نمایشگاه مذکور از 16 تا 22 مهرماه برگزار می‌شود، افزود: استان‌های فعال در حوزه نشر از جمله قم، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز و تهران به‌ویژه با حضور ناشران برتر کشوری چون نشر نی، ققنوس و معارف در نمایشگاه حضور خواهند داشت. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اختصاص 300 میلیون تومان بُن کتاب به دهمین نمایشگاه کتاب اردبیل خبر داد و گفت: علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند با تخفیف 20 درصدی برای تهیه بُن کتاب از طریق بانک عامل (صادرات ) اقدام کنند. 

وی در ادامه اعلام کرد: ناشران هم کتاب‌های خود را با تخفیف 10 درصدی به فروش می‌رسانند؛ البته برخی ناشران تا سقف 20 درصد و بالاتر هم در ارائه کتاب‌ها تخفیف خواهند داشت. 

وی با اشاره به این‌که 254 جلد کتاب در سال 92 در سطح استان منتشر شده است، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی، تربیتی، کودک، پزشکی، علمی، ادبیات، خانواده، کشاورزی و دانشگاهی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برپایی نمایشگاه کتاب را بهانه‌ای برای گردهمایی اهل نظر، کتاب و دوستداران و محفلی برای تعاطی افکار خواند و اظهار کرد: در دهمین نمایشگاه کتاب اردبیل نشست‌های تخصصی، جلسات نقد و بررسی، ایستگاه نقاشی، مشاوره رایگان خانواده و پاسخ به سوالات شرعی هم برگزار می‌شوند.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل اعلام کرد: ساعات بازدید از نمایشگاه در دو نوبت صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 خواهد بود. 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب اردبیل در مهرماه گفت: ماه مهر به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها مناسب‌ترین فرصت برای برگزاری نمایشگاه کتاب است و در این صورت امکان بازدید مدارس و حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و تهیه کتاب‌های موردنیازشان هم فراهم می‌شود. 

دویست و شصت و ششمین نمایشگاه کتاب استانی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری اردبیل، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، شهرداری اردبیل، شورای اسلامی شهر اردبیل و موسسه فرهنگی و هنری خاطره سرای نشاط برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط