شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
مکتوب عاشورایی پرصفحه‌ترین کتاب شد

بر اساس آمار بانک اطلاعات خانه کتاب از شنبه تا چهارشنبه(27 مهرماه تا یکم آبانماه) یک هزار و 378 عنوان کتاب منتشر شدند که کتاب «آفتاب در مصاف، علل و ابعاد حادثه عاشورا» با یک هزار و 40 صفحه عنوان پرصفحه‌ترین کتاب هفته را به خود اختصاص داد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این مدت، کتاب «زهرا(س) فصلی از کتاب رسالت» نوشته موسی صدر به قیمت پنج هزار ريال به عنوان ارزان‌ترین کتاب و کتاب «مساله حجاب» به قلم استاد شهید مرتضی مطهری با  104 مرتبه، به عنوان بیشترین نوبت چاپ شناخته شدند.

همچنین در آخرین هفته مهرماه 132 عنوان کتاب دینی روانه بازار نشر شدند که این آمار آثار دینی را پس از کتاب‌های تولید شده در موضوعات ادبیات، آموزشی و کمک درسی، علوم عملی و علوم اجتماعی در رتبه پنجم بانک اطلاعات خانه کتاب قرار می‌دهد.

از 132 عنوان کتاب دینی، 120 عنوان حاصل تالیف و 12 عنوان کتاب حاصل برگردان به زبان فارسی بوده‌اند و 60 عنوان آن‌ها  نخستین‌بار و 72 عنوان آن  بار چندم روانه بازار شده‌اند.

در حوزه فلسفه و روان‌شناسی نیز 33 عنوان کتاب منتشر شده‌اند که 31 عنوان آن‌ها تالیفی و دو عنوان آن‌ها ترجمه بوده‌اند و 17 عنوان نیز  نخستین‌بار و 16 عنوان چندمین‌بار راهی بازار کتاب شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط