سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
تبیین اندیشه ابن سینا در «مطالعات شیعه»

شماره جدید مجله مطالعات شیعه،‌ چاپ رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک،‌ در قالب ارایه مقاله‌ای مبسوط، به تبیین اندیشه ابن‌سینا نسبت به مقوله هستی پرداخته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شماره جدید مجله مطالعات شیعه با تغییراتی نو از سوی نمايندگی فرهنگی جمهوری اسلامي ايران در نيويورک منتشر شد. 

این مجله با هدف معرفی صحیح و درست از اسلام شیعی و مکتب غنی اهل‌بیت(ع) به جامعه دانشگاهی و فرهنگی کشور آمریکا با همکاری موسسه GLOBAL SCHOLARLY PUBLICATION نیویورک منتشر می‌شود.

در این شماره مقالات متعددی ارایه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به مقاله‌ای پیرامون مفهوم خلق در اندیشه شیعی، تاليف دکتر مروج، مدیر موسسه  GSP مقاله‌ای برای تبیین اندیشه‌های بوعلی به ‌عنوان یک عالم شیعی درباره مقوله هستی، ‌نوشته ادوارد مکیووروسکی، استاد دانشگاه کانزاس آمریکا اشاره کرد.

همچنین حبیبه رحیم، استاد دانشگاه «سنت جونز نیویورک» نیز در این شماره مقاله‌ای درباره زندگی امام علی(ع )، ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و به عنوان امام اول شیعیان نوشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط