دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
ظهوريان: نماینده انجمن فرهنگی زنان ناشر برای نخستین‌بار به فرانکفورت می‌رود

مریم سادات ظهوریان، مدیر عامل انجمن فرهنگی زنان ناشر اعلام کرد: امسال برای نخستین‌بار و با هدف معرفی حوزه فعالیتی بانوان ناشر به نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت می‌رویم.-

مدیر مسوول انتشارات نورگیتی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از طریق انجمن اقدام کرده‌ایم و تصمیم داریم به عنوان نماینده به معرفی فعالیت‌های فرهنگی‌مان بپردازیم. 

ظهوریان با اشاره به این‌که پس از بحران کاغذ فعالیت جدی در حوزه نشر با دشواری‌های فراوانی همراه است، گفت: اکنون حدود چهار عنوان کتاب در حوزه‌های روانشناسی، مسایل اجتماعی و رمان‌های ادبی در دست نشر داریم. 

وی از کتاب‌های «به همسری بی همتا» اثر سیما اسکندری، «تفکر خلاق» و «یادگیری موثر» با ترجمه ناهید خسروی به عنوان کتاب‌های در آستانه نشر این مرکز نام برد. 

مدیر عامل انجمن فرهنگی زنان ناشر در پاسخ به این سوال که «کدام ناشران در این طرح همکاری دارند و چه کتاب‌هایی به نمایشگاه فرانکفورت ارسال می‌شوند؟» گفت: درباره این موضوع اطلاعاتمان هنوز تکمیل نشده و متعاقبا درباره ناشران و کتاب‌هایی که در غرفه ما معرفی خواهند شد، اطلاع رسانی می‌کنیم.

شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از هفدهم تا بیست‌ویکم مهرماه سال 1392 در كشور آلمان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط