دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
فراخوان نخستین جشنواره «نقد رسانه‌ای کتاب ایلام» منتشر می‌شود

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نخستین جشنواره «نقد رسانه‌ای کتاب ایلام» در این استان خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره به‌زودی با هدف نهادینه کردن فرهنگ نقد کتاب منتشر می‌شود.-

عمران خودآموز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد استان ایلام برای جلوگیری از چاپ کتاب‌های کم‌مایه و موازی و ترغیب مولفان و پژوهشگران به تالیف کتاب‌های فاخر و باکیفیت به برگزاری نخستین جشنواره «نقد رسانه‌ای کتاب ایلام» اقدام کرده است.

وی ادامه داد: استحکام بخشیدن ارتباط میان مولفان و رسانه به عنوان مرجعی معتبر و جامع که همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را پوشش می‌دهد و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان می‌کند، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود. همچنین معرفی آثار فاخری که درباره استان ایلام به نگارش درآمده‌اند و به بوته نقد گذاشتن آن‌ها، انگیزه‌ای شد تا اداره ارشاد این استان به برپایی جشنواره مذکور اقدام کند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: اصحاب رسانه، خبرنگاران، اهالی مطبوعات و افرادی که مسیر انتشار کتاب در استان ایلام و نقد آن‌ها را رصد می‌کنند، مخاطبان این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

خودآموز توضیح داد: علاقه‌مندان برای شرکت در نخستین جشنواره «نقد رسانه‌ای کتاب ایلام» می‌توانند آثار خود را (مقالات، نشریات، ماهنامه‌ها و ...) تا پایان بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه شورای پژوهشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ارسال کنند.

وی با بیان این‌که جشنواره «نقد رسانه‌ای کتاب ایلام» در دو بخش «نقد برتر» و «رسانه برتر» برگزار می‌شود، گفت: نتایج داوری‌های آثار، اسفند ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط