سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
عرضه بیش از 2 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد

نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر همزمان با ماه مبارك رمضان افتتاح شد. این نمایشگاه به مدت 20روز در محل حسنیه بعثت میزبان علاقه‌مندان به تازه های نشر حوزه قرآن و معارف اهل بیت (ع) خواهد بود.-

سیدکاظم کمالیان، رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در نمایشگاه علوم قرآنی یزد حدود دو هزار عنوان كتاب با موضوع‌های مختلف مانند علوم قرآنی، ادعیه، خانواده، ادبیات پایداری، كودك و نوجوان عرضه شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه آثار مکتوب قرآنی، محصولات فرهنگی و مذهبی، نرم‌افزارهای اسلامی، انواع قلم هوشمند قرآنی، تابلوهای منقش به آیات قرآن، ادعیه و بازی‌های فكری كودكان ارایه شده است. همچنین در این نمایشگاه، قرآن و كتاب‌های دعا با خط استادان برجسته خوشنویسی مانند عثمان طاها، احمد نیریزی به نمایش گذاشته شده است. 

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج مفاهیم قرآن و گرایش بیش از پیش شهروندان به‌ویژه جوانان به مذهب و قرآن برگزار شده است. 

کاظمیان با بیان این‌که کتاب‌های ارایه شده در این نمایشگاه از ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند، افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۲ در محل حسنیه بعثت واقع در چهار راه سیدمصطفی خمینی (بعثت) پذیرای علاقه‌مندان است.

وی یادآور شد: در آیین افتتاحیه نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد سیفی، فرماندار یزد، امامی‌میبدی، سرپرست حوزه هنری استان، مفیدی، معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان، دشتی، رییس اداره ارشاد شهرستان یزد و حجت‌الاسلام والمسلمین مطهریان، عضو شورای اسلامی شهر یزد حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط