شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
افتتاح بخش «دانش‌های قرآن بنیان» در نمایشگاه قرآن کریم

بخش «دانش‌های قرآن بنیان» بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر سه‌شنبه (18 تیر‌ماه) به‌طور رسمی افتتاح می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مراسم با حضور غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و مسوولان این بخش از نمایشگاه در غرفه این فرهنگستان در سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود. 

این بخش از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به بحث اعجاز قرآن و تحول علوم انسانی می‌پردازد. تدوین نقشه تحول علوم انسانی هدف غایی و خروجی این بخش در نمایشگاه بیست و یکم است که از امروز فعالیت خود را آغاز کرده. 

همچنین بخش «دانش‌های قرآن بنیان» ادغامی از بخش‌های اعجاز قرآن و تحول علوم انسانی نمایشگاه در سال گذشته است که با نگاهی به هر دو این مقولات می‌کوشد اعجازهای علمی کتاب وحی و نگاه آن در حوزه علوم انسانی را برای مخاطب رمز‌گشایی کند.

رویکرد این بخش از نمایشگاه در معرفی اعجازهای علمی قرآن بهره‌مندی عمومی است و به مخاطب عام نظر دارد. برای این بخش سینمای اعجاز هم پیش‌بینی شده است تا اعجازهای علمی کلام وحی را در قالب فیلم به نمایش بگذارد. به‌طور کلی، بخش دانش‌های قرآن بنیان می‌کوشد تا میان اعجازهای علمی وحی با بازدیدکنندگان پیوند برقرار و کارآیی این اعجازها در زندگی امروز را برای آنها تشریح کند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از امروز شنبه (15 تیر‌ماه) به مدت یک ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط