یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان جنوب استان کرمان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت عموم مردم در 6 شهرستان جنوبی این استان نمایشگاه کتاب برگزار خواهد کرد.-

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: شهرستان‌های رودبار، قلعه‌گنج، کهنوج، منوجات، عنبرآباد و فاریاب، شهرستان های جنوب استان کرمان را تشکیل می‌دهند که در فصل تابستان میزبان نمایشگاه کتاب خواهند بود.

وی با بیان این‌که کتاب‌های متناسب با نیاز جامعه و گروه‌های سنی مختلف در این نمایشگاه‌ها عرضه خواهند شد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با همکاری موسسه‌های انتشاراتی سراسر کشور به برگزاری این نمایشگاه‌ها اقدام می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان افزود: در هر کدام از نمایشگاه‌های مذکور بیش از پنج هزار عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف مانند کودک و نوجوان، مذهبی، دینی، حجاب و عفاف، بیداری اسلامی، داستان، شعر، رمان، اجتماعی و ادبیات ارایه خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه‌ها، نمایشگاهی با عنوان حجاب و عفاف راه‌اندازی خواهد شد. این نمایشگاه ضمن عرضه کتاب‌های مربوط به حوزه حجاب و عفاف، پوشش‌های مرتبط با هر شهرستان را که نمونه حجاب کامل هستند، ارایه می‌کند.

وی در پایان توضیح داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان برپایی نمایشگاه‌های کتاب در سایر شهرستان‌های جنوب استان کرمان را تا زمان برگزاری نمایشگاه کتاب استانی که بهمن ماه سال جاری در شهرستان جیرفت خواهد بود، با هدف نهادینه کردن فرهنگ مطالعه آزاد ادامه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط