سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
«دختر آقا لک‌لک» و «بابای چاق و خوشگلم» از راه می‌رسند

دو مجموعه شعر با نام‌هاي «بابای چاق و خوشگلم» و «دختر آقا لک‌لک» سروده مريم اسلامي، شاعر کودک و نوجوان، به ‌زودی منتشر می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اسلامی درباره تازه‌ترین اثر زیر چاپ خود، گفت: سال گذشته اشعاری را برای گروه سنی خردسالان و کودکان سرودم که در آینده نزدیک از سوی انتشارات سوره مهر منتشر خواهند شد.

وی ادامه داد: مجموعه شعر «دختر آقا لک‌لک» را برای خردسالان سروده‌ام. این کتاب شامل 12 شعر و براي گروه سني زیر دبستان است که موضوعات مختلف را شامل می‌شود. 

اسلامی افزود: مجموعه شعر «بابای چاق و خوشگلم» را که دارای 10 شعر با موضوعات مختلف است نیز برای گروه سنی کودکان آماده چاپ دارم که هر دوی این اشعار در آینده نزدیک منتشر و به مخاطبان ارايه می‌شوند. 

نويسنده كتاب «نامه‌ات همين الان رسيد» افزود: «راز دماغ فیل‌ها»، «حرف دل» با موضوع نگرانی بچه‌ها از سیگار کشیدن پدران، «محمد(ص)جان» درباره پیامبر اکرم(ص) از شعرهای این مجموعه شعر کودک است.

این شاعر کودک هدفش را از سرودن این اشعار ارایه نگاهی نو در کشف پدیده‌های اطراف به کودکان دانست و گفت: می‌خواستم مخاطب کودک را برای دریافتی مبتنی بر کشف و شهود پدیده‌ها یاری کنم و رابطه میان پدیده‌های مختلف را با نگاهی نو به آنان نشان دهم. 

از این شاعر کودک تاکنون آثاری چون مجموعه 12 جلدی «لالایی‌ها»، «سی شعر، سی ضرب‌المثل»، مجموعه هفت جلدی «ترانه‌های کودکانه» و «48 لالایی برای چهار فصل» منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط