سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
رونمایی از پنج کتاب روابط عمومی در فرهنگسرای اندیشه

پنج کتاب با موضوع روابط‌ عمومی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه همزمان با پنجمین روز هفته روابط عمومی در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌شود.-

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط عمومی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: پنجمین روز هفته روابط عمومی «روابط عمومی و تخصص‌گرایی» نام دارد و به همین دلیل این کتاب‌ها رونمایی خواهند شد.

امیرعباس تقی‌پور گفت: کتاب «بازاندیشی تمدن: ارتباطات و ترور در دهکده جهانی» نوشته دکتر مجید تهرانیان یکی از این آثار است و داوود آقا رفیعی و مرجان اردشیرزاده ترجمه آن را به عهده داشته‌اند، این اثر را با مقدمه دکتر حسام الدین آشنا می‌خوانیم.

وی به یکی دیگر از این کتاب‌ها اشاره کرد و ادامه داد: «کتاب مهارت‌های ارتباطی موثر و بازاریابی رایانامه‌ای» نوشته «شون مک‌فیت» با ترجمه دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر شهناز هاشمی و ناصر اسدی نیز یکی دیگر از این آثار به شمار می‌آید.

تقی‌پور با اشاره به کتاب «سیر تکامل ژورنالیسم» عنوان کرد: این اثر به قلم علی‌اکبر عبدالرشیدی نوشته شده و پروفسور یحیی کمالی‌پور نیز مقدمه‌ای درباره این سیر تکامل به رشته تحریر در آورده است.

وی از رونمایی جلد سوم تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک نیز خبر داد و یادآور شد: این کتاب با عنوان «پرتال ایرانی» به قلم دکتر حمید ضیایی‌پرور بر ویترین کتابفروشی‌ها خواهد نشست.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط عمومی با اشاره به آخرین کتابی که در این مراسم رونمایی می‌شود، گفت: «مطالعات شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی جوانان» را می‌توان دیگر اثر این مجموعه دانست که محمدصادق افراسیابی نگارش آن را به عهده داشته است.

به گفته وی، مراسم رونمایی از پنج کتاب با موضوع روابط‌ عمومی سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه از ساعت 18 تا 20 در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها