یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
«بچه‌هاي پارك» نویسنده گیلانی به بازار کتاب آمد

فرزین فخریاسری، نويسنده رمان «بچه‌هاي پارك» از چاپ و توزيع كتابش خبر داد و گفت: در اين كتاب سعي كردم قدرت نويسندگي‌ام را در زمينه محاوره‌نويسي آزمايش كنم.-

فخرياسري به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: براي نخستين بار است كه كتابي به شیوه محاوره‌اي نوشته‌ام و مي‌خواهم در اين كتاب قدرت نويسندگي‌ام را در این زمینه امتحان كنم.
 
نويسنده كتاب داستان «بچه‌هاي پارك» گفت: تاكنون چهار کتاب داستانی من به ‌نام‌هاي «لالايي»، «چشم‌هاي باز سگ مرده»، «جنگل آدم‌ها از آن‌طرف» و «زمستان داغ» را به شیوه مدرن نوشته‌ام و اين‌بار تلاش كرده‌ام تا اثري متفاوت را به زبان عادي و محاوره روزمره بنويسم. 

فخرياسري با گله از مطالعه كم و سرسري خواني جوانان اظهار كرد: متاسفانه جامعه جوان ما علاقه چنداني به توليدات فرهنگي نشان نمي‌دهند و به‌طور حتم هر محصول فرهنگي كه مورد توجه قرار نگيرد، خيلي زود به قهقرا و فراموشي سپرده مي‌شود. 

به گفته وي، براي اشاعه كتاب و كتابخواني، مسوولان فرهنگي استان‌ها بايد به اهالي قلم  اهمیت بدهند و آنان را مورد تكريم قرار دهند تا شايد با اين روش مردم الگو برداري كنند و وقت بيشتري را براي مطالعه يا نوشتن كتاب اختصاص دهند.
 
فخرياسري 59 سال سن دارد. وي در رشته ادبيات و همچنين دروس هنري تحصيل كرده است. او علاوه بر نويسندگي، نقاشي هم مي‌كند. اكنون آثار نقاشي او در یکی از گالری‌های نقاشي شهر گيلان به  نمايش در آمده است.
 
كتاب داستاني وي با عنوان «بچه‌هاي پارك» به شیوه محاوره‌اي در 115 صفحه و با شمارگان يك‌هزار و 100 جلد از سوی نشر معرفت ايليا به چاپ رسيده و راهي بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط