چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹
برگزاری نشست «دینی و عرفانی امام موسی صدر»

مسوول غرفه موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب، از برگزاری نشست «دینی و عرفانی امام موسی صدر» در اين نمايشگاه خبر داد.-

علی جعفرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: 
در نظر داريم برنامه‌ها و نشست‌هایی را در غرفه برگزار كنيم و برای اين كار، فهرستی از مهمان‌ها پيش‌بينی شده است اما چون هنوز نهايی نشده، نمی‌توان از آن نامی برد. 

كارشناس روابط‌ عمومی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر درباره نشست‌های تخصصی اين موسسه در نمايشگاه گفت: همچنین علاقه‌منديم كه در اين دوره، موضوعات نشستی را درباره روش تبليغی امام موسی صدر و بحث مسلمان بين‌الملی بودن را كه امام موسی صدر نمونه كامل آن بود، برجسته كنيم. بررسی زندگی و وضعيت وی از ديگر موضوعات اين نشست است.

وی افزود: موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در نظر دارد در اين دوره از نمايشگاه، آثار جديد خود را  همراه با آثاری كه در گذشته منتشر كرده است، در معرض نمايش قرار دهد. 

جعفرآبادی افزود: چاپ و ويراست كتاب «نای و نی» و زندگینامه جديدی از امام موسی صدر تاليف شده‌اند كه اميدواريم بتوانيم آن‌ها را به نمايشگاه برسانيم. همچنين سررسيدی برای سال 92 طراحی شده است كه علاوه بر تاريخ‌های رسمی، وفات‌ها و شهادت‌ها و مناسبت‌هايی كه در تقويم‌ها است، تاريخ شهادت شهيد محمدباقر صدر و شهيد بنت‌الهدی صدر هم در آن آورده شده‌اند. 

وی با اشاره به این‌که این موسسه دو كتاب ديگر هم در دست چاپ دارد، ادامه داد: مجموعه‌ای شامل 25 تصویر از فعاليت امام موسی صدر در لبنان منتشر خواهد شد، که برای هر عکس توضيحاتی آورده شده دو فيلم مستند در قالب لوح فشرده هم در نمايشگاه عرضه خواهد شد. 

بيست‌ و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط