چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
برپایی 6 نشست در نمایشگاه استانی کتاب اصفهان

در حاشیه هشتمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان شش نشست جنبی برگزار می‌شود.-

مسوول برنامه‌های جنبی هشتمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: نخستین نشست جمعه (11 اسفند) با موضوع «وظایف متقابل همسران» با حضور دکتر امیرحسین بانکی‌پور، مدیر موسسه حیات طیبه اصفهان و مدرس دانشگاه برگزار می‌شود. قرار است در این نشست کتاب‌های این حوزه معرفی شوند.

حسینعلی سبزه افزود: دومین نشست نیز شنبه (12 اسفند) با عنوان «اقتصاد مقاومتی» با حضور دکتر مهدی طغیانی، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سومین نشست پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه، اظهار کرد: یکشنبه (13 اسفند) نشست «مهدویت و فرقه‌های ظاله» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امامی‌نژاد، استاد حوزه علمیه اصفهان پیش‌بینی شده است.

سبزه همچنین درباره نشست روز پنجم این نمایشگاه توضیح داد: دوشنبه (14 اسفند) نیز نشست «سیره اخلاقی پیامبر اسلام (ص)» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی باقری، استاد حوزه و دانشگاه با هدف معرفی آثار این حوزه برپا می‌شود.

وی با بیان این‌که برای روز پایانی نمایشگاه دو نشست در نظر گرفته شده است، ‌گفت:‌ سه‌شنبه (15 اسفند) نشست «حجاب و عفاف» با حضور حجت‌الاسلام والمسلین مهدی گرجی، استاد حوزه و دانشگاه و نشست «سبک زندگی» با حضور دکتر سلیمان غلام‌شاهی، مدرس دانشگاه و مشاور خانواده برگزار می‌شود.

سبزه از برگزاری این نشست‌ها در ساعت‌ 19 خبر داد و یادآور شد: در حاشیه این نشست‌ها کتاب‌هایی درباره سبک زندگی، پیامبر اعظم (ص) و حجاب و عفاف به نمایش گذاشته می‌شوند.

هشتمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان دهم تا پانزدهم اسفند ماه در این شهر برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط