چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
امیدوارم توزیع 280 میلیون تومان بن به فروش کتاب رونق بدهد

مدیر موسسه انتشاراتی نیکو روش در استان یزد، توزیع 280 میلیون تومان بن الکترونیکی کتاب در پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد را دلگرم کننده دانست و گفت: امیدوارم این مبلغ باعث رونق خرید و فروش کتاب شود.

مهدی نیکو روش در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد از 2 تا 8 اسفند در دانشگاه یزد برپا شده است، افزود: بر اساس اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، مبلغ 280 میلیون بن الکترونیکی کتاب در این نمایشگاه توزیع می‌شود که این خبر دل‌گرم کننده است و امیدوارم تخصیص این مبلغ باعث جذب مخاطب و رونق خرید و فروش کتاب شود.
 
وی گفت: در این نمایشگاه که در دانشگاه یزد برپا می‌شود، 200 غرفه وجود دارد که یکی از این غرفه‌ها به ما تعلق دارد. 

مدیر موسسه انتشاراتی نیکو روش عنوان کرد: از همه کتاب‌هایم که در سه سال اخیر چاپ کرده‌ام، حدود 15 جلد را به این نمایشگاه فرستاده‌ام.
 
نیکو روش عنوان کرد:‌از سه ناشر فعال تهرانی نیز امتیاز نمایندگی گرفته‌ام و کتاب‌های این ناشران را هم در معرض نمایش خواهم گذاشت.
 
وی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه استانی کتاب در دانشگاه یزد یک موقعیت مناسب محسوب می‌شود، چون در این دانشگاه بیش از 50 هزار دانشجو مشغول به تحصیل‌اند که با توجه به تبلیغات انجام شده و یارانه‌های تخصیص داده شده، به‌ یقین شاهد یک نمایشگاه پویا خواهیم بود. 

پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد در دو سالن فجر و احمدی واقع در دانشگاه یزد صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 تاریخ دوم تا هشتم اسفند میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط