سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
تخفیف 40 درصدی آثار در نمایشگاه استانی کتاب یزد

پنجمین نمایشگاه استانی کتاب در شهرستان یزد فردا (دوم اسفند) ساعت 9 صبح با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استانی افتتاح می‌شود. آثار این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارایه خواهند شد.-

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استانی یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: نمایشگاه استانی کتاب یزد فردا 9 صبح در سالن‌های فجر و احمدی واقع در دانشگاه یزد با حضور علی اسماعیلی، معاون فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی و مسوولان استان یزد افتتاح می‌شود و آغاز به کار می‌کند.
 
بهرام عبدالحسینی اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه استانی کتاب در شهرستان یزد  هفت روز از 2 تا 8 اسفند با برپایی 200 غرفه میزبان مردم استان یزد است. 

وی گفت: 300 ناشر از سراسر کشور و 20 ناشر از استان یزد تازه‌های نشر خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
 
عبدالحسینی بیان کرد: در این نمایشگاه سه هزار و 500 عنوان کتاب شامل موضوعات مذهبی، درسی، کمک درسی، علمی و تاریخی در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند. 

به گفته وی، مبلغ 280 میلیون تومان بن یارانه‌ای کتاب در قالب کارت‌های الکترونیکی به دانش‌آموزان، دانشجویان، استادان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی تخصیص داده شده است.
 
عبدالحسینی تاکید کرد: تمامی کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه استانی کتاب یزد با 40 تخفیف ارایه می‌شوند. 

وی عنوان کرد: اکنون از طریق صدا وسیمای استان، نصب بنر، توزیع پوستر در بازار، مدارس و دانشگاه‌ها درباره مکان و زمان برپایی نمایشگاه کتاب استانی یزد اطلاع‌رسانی انجام شده است. 

پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد در دو سالن فجر و احمدی واقع در دانشگاه یزد صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 دوم تا هشتم اسفند برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط