شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه استانی کتاب البرز

هشت برنامه جنبی در حاشیه سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز برگزار می‌شوند.-

مسوول بخش جنبی نمایشگاه کتاب البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: عصر امروز(شنبه) نشست «حجاب و عفاف از دیدگاه روانشناسی و سبک زندگی» با حضور دکتر مریم محمودزاده، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی از ساعت 19 برگزار می‌شود.

حسینعلی سبزه افزود: فردا (یکشنبه، هشتم بهمن) نیز انجمن نویسندگان استان البرز نشست دیدار با نویسندگان و مترجمان استانی را برای ساعت 15 تا 17 پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه پیش‌بینی شده فردا، اظهار کرد: در ساعت 19 نیز نشست «جستاری در سیره پیامبر اعظم (ص)» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بهمنی برگزار می‌شود.

سبزه درباره برنامه دوشنبه (نهم بهمن) نیز توضیح داد:‌ در این روز به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم شب شعری از سوی انجمن شعر و ادب گرمدره از ساعت 15 تا 17 برپا خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای ساعت 19 همین روز نیز نشست بررسی «ظهور انقلاب اسلامی» با حضور دکتر سید مصطفی تقوی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی پیش‌‌بینی شده است.

به گفته سبزه، سه‌شنبه (دهم بهمن) نیز نشست نقد و بررسی کتاب به همت انجمن نویسندگان کاوک از ساعت 15 تا 17 برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: چهارشنبه (یازدهم بهمن) نیز دو برنامه در نظر گرفته شده است که از ساعت 15 تا 17 نشست معرفی ناشران و نویسندگان برتر استان به همت انجمن ناشران و نویسندگان و در ساعت 19 نشست «شبهه‌شناسی عرفان‌های نوظهور» با حضور حجت اصغر کریم‌زاده برگزار می‌شوند.

سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز تا چهارشنبه (یازدهم بهمن) از ساعت 14 تا 21 در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط