شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶
حضور 100 ناشر در سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز

بیش از 14 هزار عنوان کتاب از 100 ناشر کشور در سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز ارایه شده‌اند. این نمایشگاه پنجشنبه (پنجم بهمن) فعالیت خود را آغاز کرده است.-

مدیر اجرایی نمایشگاه با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این نمایشگاه 85 ناشر کشوری و 15 ناشر استانی جدیدترین کتاب‌های خود در حوز‌ه‌های مختلف را به نمایش گذاشته‌اند.

حسین زودبین افزود: در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع برپا شده است، حدود 140 غرفه شامل بخش‌های کودک و نوجوان، دانشگاهی و کتاب‌های خارجی آثاری را در حوزه‌های تاریخ، روانشناسی، کودک و نوجوان، علمی، اجتماعی و مذهبی عرضه کرده‌اند.

وی با اشاره به محدویت فضا و استقبال ناشران از سراسر کشور گفت: برخی محدویت‌های فضای امکان حضور ناشران بیشتر از سراسر کشور را فراهم نکرد و مجبور شدیم با تعداد محدودتری برگزار کنیم.

زودبین اظهار کرد:‌ کتاب‌ها در این نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی ارایه می‌شوند. از مبلغ 300 میلیون تومان اختصاص یافته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزون بر 80 میلیون توامان به تخفیف کتاب اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اختصاص دو میلیارد ریال بن کتاب برای این نمایشگاه، یادآور شد: در این نمایشگاه‌ بخش‌هایی مانند مسابقات فرهنگی با موضوع پیامبر اعظم (ص)، غرفه مهدویت، نمایشگاه ویژه انقلاب اسلامی، غرفه عفاف و حجاب، سبک زندگی، اجرای زنده موسیقی، غرفه نقد کتاب و نشست با نویسندگان در نظر گرفته شده است.

سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز تا چهارشنبه (یازدهم بهمن) از ساعت 14 تا 21 در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط