یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
برگزاری جشنواره شعر فجر شاعران جوان را امیدوارتر می‌کند

یوسفعلی میرشکاک، شاعر، نویسنده و طنزپرداز معتقد است برگزاری جشنواره شعر فجر شاعران جوان را به آینده امیدوارتر می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، میرشکاک گفت: : انشاءالله جشنواره امسال هم مانند سال گذشته و به همان خوبی و کیفیت لازم برگزار شود.

وی با مثبت دانستن پیشنهاد انتخاب بهترین شاعر از نگاه مردم در جشنواره شعر فجر امسال، به طنز افزود: آن وقت باید 80 میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کنند.

این شاعر ادامه داد: هرچند بهترین شاعر در این مملکت معلوم است چه کسی است؛ حافظ، اما در دوره معاصر سخت است که به نتیجه مشخصی برسیم.

وی تاکید کرد: در کنار برگزاری جشنواره شعر فجر باید به مشکلات و دغدغه‌های معیشتی شاعران هم توجه شود چراکه تولیدکنندگان شعر، منشا این همه معانی در شعر هستند.

میرشکاک یادآور شد: به همان میزان که به شعر اهمیت داده می‌شود، باید به تولیدکننده آن یعنی شاعر و مشکلات روزمره‌اش نیز توجه کرد.

وی در پایان گفت: برگزاری جشنواره شعر فجر، شاعران جوان را به آینده امیدوارتر می‌کند.

یوسفعلی میرشکاک متولد 20 شهریور 1338 است. «قلندران خلیج»، «غزلیات بیدل»، «از چشم اژدها»، «ستیز با خویشتن و جهان»، «ماه و کتان»، «غفلت و رسانه‌های فراگیر»، «در سایه سیمرغ»، «از زبان یک یاغی»، «جمال و تفصیل» و «گزیده ادبیات معاصر» از آثار منتشر شده وی هستند.

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر بهمن امسال برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط