شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
برگزاری نمایشگاه کتاب در میاندرود به مناسبت هفته کتاب

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندرود در استان مازندران از برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان به مناسبت هفته کتاب خبر داد.-

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: دو روز نخست هفته کتاب به برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب، برگزاری مسابقه نقاشی و خوشنویسی و جلسه نقد کتاب اختصاص دارد. مسابقه نقاشی «انس با کتاب» و مراسم جشن کتاب نیز در روز سوم این هفته (22 آبان) برگزار می‌شوند.

رضایی افزود: دیدار با خانواده شهدا در سه‌شنبه، قصه‌خوانی و روخوانی کتاب با حضور خانواده اعضای کتابخانه‌ها در  چهارشنبه و نشست شعرخوانی در روز ششم (پنجشنبه) از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان میاندرود به شمار می‌آیند.

وی سپس به کلنگ‌زنی دو کتابخانه در دو روستای «جامخانه» و «زید» اشاره کرد و گفت: شنبه (27 آبان) دو کتابخانه هریک با مساحت 300 متر مربع، کلنگ‌زنی خواهند شد. تمامی زمین این کتابخانه‌ها به عنوان زیربنا استفاده خواهد شد.

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندرود در پایان گفت: این هفته یک نمایشگاه کتاب نیز در این شهرستان به همت اداره کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود. این نمایشگاه از 22 آبان آغاز می‌شود و تا 2 آذر با ارایه کتاب با تخفیف 40 درصد ادامه خواهد داشت. 

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط