جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
رونمایی از 30 عنوان اثر دفاع مقدس در بیستمین هفته کتاب

بیستمین هفته کتاب جمهوری اسلامی را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با برنامه‌های متعددی جشن خواهد گرفت. رونمایی از 30 عنوان کتاب و برپایی نمایشگاه‌های استانی از جمله این برنامه‌هاست._

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره برنامه‌های ویژه هفته کتاب از سوی این بنیاد به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: با تمامی استان‌ها برای برپایی نمایشگاه‌های کتاب هماهنگی صورت داده‌ایم تا اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانی نمایشگاه کتابی برگزار می‌کند، حتما در آن نمایشگاه حضور یابند و غرفه‌ای را برای عرضه آثار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برپا کنند. 

حسن رسولی منفرد از برنامه رونمایی 30 عنوان کتاب جدید این بنیاد در حوزه‌های شعر و خاطره به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در هفته کتاب خبر داد و افزود: هنوز روز دقیقی برای این آیین در نظر نگرفته‌ایم اما قطعا تا پایان هفته کتاب از 30 اثر جدید در حوزه‌های یاد شده رونمایی خواهیم کرد. 

وی همچنین از درخواست این بنیاد از تمامی استان‌ها برای برپایی مسابقات کتابخوانی به عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های بنیاد حفظ آثار در طول بیستمین هفته کتاب جمهوری اسلامی یاد کرد و ادامه داد: در جلسه‌ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه‌های هفته کتاب داشتیم، 50 درصد از تابلوها و بیلبوردهای شهری بنیاد را به مناسبت هفته کتاب در اختیار این وزارت‌خانه قرار داده‌ایم. 

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان با بیان این‌که «نشست تخصصی ادبیات داستانی را در آخرین روز از هفته کتاب برگزار خواهیم کرد» گفت: این نشست 27 آبان‌ماه برگزار می‌شود. 

بيستمين دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ايران با شعار «يادگار ماندگار» از 20 تا 27 آبان‌ماه در سراسر كشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط