یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
هشتمین دوره نمایشگاه کتاب استان قزوین آغاز شد

هشتمین دوره نمایشگاه کتاب استان قزوین با حضور 300 ناشر از سراسر ایران ساعتی پیش با حضور علی اسماعیلی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این مراسم «علی اسماعیلی» معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مهدی رمضانی» معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و «ابوالفضل طاهرخانی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین سخنرانی کردند. 

«علی اسماعیلی» معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان قزوین، نمایشگاه‌های استانی کتاب را حامی ناشران بومی و عاملی برای مشارکت ناشران ملی و کشوری دانست و گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید همسو با حمایت از آثار تالیفی و مولفان همانند آثار ترجمه و مترجمان باشد.

معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم درباره موضوع فیلم موهن آمریکایی ـ اسراییلی بیان کرد: دشمنان اسلام افکار پلید خود را از روزنه ابزارهای فرهنگی به جهانیان عرضه می‌کنند.

همچنین «مهدی رمضانی» معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان قزوین گزارشی درباره عملکرد نمایشگاه کتاب و پیشینه تاریخی استان قزوین ارایه داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب 300 ناشر با 30 هزار عنوان کتاب از سراسر ایران شرکت دارند و بازدیدکنندگان می‌توانند از 40 درصد تخفیف این نمایشگاه بهره‌مند شوند. 

وی افزود: در این نمایشگاه سه میلیارد ريال بن کتاب با 20 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.
 
هشتمین دوره نمایشگاه کتاب استان قزوین در دو نوبت صبح و عصر از 16 تا 22 مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط