جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲
«مارتین اسکورسیزی» به کتابفروشی‌های ایران می‌آید

کتاب «مارتین اسکورسیزی» نوشته پال دان‌کن، از مجموعه کتاب کوچک کارگردانان به زودی با ترجمه مرسده بصیریان وارد کتابفروشی‌ها می‌شود. این مجموعه با نظارت هادی چپردار در انتشارات آونددانش منتشر می‌شود._

مرسده بصیریان به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: کتاب «مارتین اسکورسیزی» نوشته پال دان‌کن است که با ترجمه من به زودی منتشر می‌شود. 

وی افزود: این کتاب مجلدی جدیدی از مجموعه کتاب کوچک کارگردانان است که زیر نظر آقای چپردار در انتشارات آونددانش به مخاطبان ارایه می‌شود. کتاب «برادران کوئن» این مجموعه نیز چندی پیش با ترجمه من در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. 

تاکنون از مجموعه کتاب‌ کوچک کارگردانان، کتاب‌های «استنلی کوبریک»، «وودی آلن»، «آلفرد هیچکاک»، «آندری تارکوفسکی»، «دیوید لینچ»، «برادران کوئن» و «کریشتف کیشلوفسکی» منتشر شده و در کتابفروشی‌ها موجود است. برخی از کتاب‌ها به چاپ دوم رسیده‌اند. 

کتاب‌های «اورسون ولز» و «هال هارتی» هم از این مجموعه در نوبت چاپ قرار دارند. 

بنا به کلام هادی چپردار، تیم ترجمه مجموعه کتاب کوچک کارگردانان همگی از منتقدان سینما هستند و هدف از انتشار این مجموعه معرفی یک مرجع کم حجم برای معرفی کارگردانان مهم سینما به عموم مخاطبان است. 

اصل این مجموعه به زبان انگلیسی است و انتشارات آوند دانش از ناشر اصلی این مجموعه کپی‌رایت کتاب‌ها را برای ترجمه و نشر در ایران خریداری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها