شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
شعرخوانی 10 شاعر در مراسم پایانی جشنواره «شعر ققنوس»

مراسم اختتامیه جشنواره «شعر ققنوس» عصر امروز (شنبه، 28 آبان) در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. در اين مراسم 10 شاعر راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره سروده‌های خود را قرائت می‌کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن شاعران ایران، کورش آقامجیدی، علیرضا رجب‌زاده کاشانی، معین زروان، سعید سلطانی طارمی، علی سلیمانی، محمدعلی شاکری یکتا، آرش شفاعی، حسن فرازمند، سید مرتضی معراجی و انسیه موسویان شاعرانی هستند که به مرحله نهایی این جشنواره راه‌یافته‌اند.

در فراخوان این جشنواره برای بخش «شعر» از شاعران سراسر کشور دعوت شده بود تا با ارسال هشت تا 10 قطعه شعر نیمایی از سروده‌های خود، در این جشنواره شرکت کنند. شرکت در این جشنواره محدودیت سنی نداشت.

بیش از 600 اثر از 100 شاعر به دبیرخانه این همایش ارسال و داوری‌ها در دو مرحله انجام شد. هیات داوران با قرائت بیانیه خود در مراسم عصر امروز سه برگزیده نخستین دوره جشنواره «شعر قفنوس» را معرفی می‌کند.

همچنین 20 مقاله برای بخش «مقاله» این جشنواره ارسال شده است. در این بخش یک مقاله به عنوان اثر برتر معرفی می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره «شعر ققنوس»، شنبه ( 28 آبان) از ساعت 17 تا 20 در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. یادکردی از مهدی اخوان ثالث و تجلیل از مفتون امینی از دیگر برنامه‌های انجمن شاعران ایران در این مراسم خواهد بود.

جشنواره «شعر ققنوس» از سوي انجمن شاعران ایران برپا مي‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط