چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
كتاب «امام جواد(ع)؛ از ولادت تا شهادت» منتشر شد

كتاب «امام جواد(ع)؛ از ولادت تا شهادت» در آستانه فرارسيدن سالگرد شهادت اين امام بزرگوار از سوي انتشارات «ياس بهشت» منتشر و اوايل هفته آينده روانه بازار كتاب خواهد شد.-

«محمدرضا كمالي» مدير انتشارات ياس بهشت، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين اثر، ترجمه كتابي از مرحوم علامه سيدمحمدكاظم قزويني درباره زندگينامه نهمين پيشواي شيعيان محسوب مي‌شود كه با ترجمه سيدمحمد صالحي و در 3000 نسخه منتشر شده است. 

كمالي همچنين از انتشار كتاب‌هاي ديگري درباره ائمه معصوم(ع) توسط انتشارات ياس بهشت خبر داد و گفت: «عزيز پيامبر، حضرت فاطمه(س)» ترجمه اثر ديگري از مرحوم علامه قزويني با عنوان «فاطمه‌الزهرا من‌المهد الي‌الشهاده» است كه آن را هم ترجمه و به تازگي به همراه كتاب ديگري از اين نويسنده با عنوان «زندگاني امام مهدي(عج) از آغاز تا ظهور» منتشر و توزيع كرده‌ايم. 

وي افزود: كتاب «زندگاني امام مهدي(عج) از آغاز تا ظهور» براي نسل امروز نوشته شده و در مباحثي از جمله شيطان‌پرستي و مدعيان دروغين امامت، با توجه به زندگي حضرت مهدي (عج)، به سوالات و شبهات مطرح شده، پاسخ مي‌دهد. اين كتاب با شمارگان 5000 نسخه و با قيمت 120 هزار ريال به بازار كتاب عرضه شده است. 

مدير انتشارات ياس بهشت ادامه بيان داد: «معجزه نذر» كتاب ديگري از تازه‌هاي ياس بهشت است كه به موضوع نذر از ديدگاه قرآن و روايات مي‌پردازد. اين كتاب ترجمه اثري از استاد «نجيب حسين محمد» است كه برگردان آن به فارسي توسط سيدمحمدصالحي صورت گرفته است و به بسياري از شبهات مطرح شده از سوي وهابيون درباره اهل بيت(ع) در موضوع توسل و نذر، مطابق قرآن پاسخ مي‌دهد. 

وي اضافه كرد: شمارگان اين كتاب 5000 نسخه و قيمت آن 45000 ريال است. 

كمالي همچنين از انتشار مجموعه‌اي از اشعار شاعران آييني درباره حضرت ام‌البنين با عنوان «سرو نجابت» توسط اين انتشارات خبر داد و اظهار كرد: در آستانه فرارسيدن ماه محرم اين كتاب را كه گلچيني از بهترين سروده‌ها در فضائل ومناقب حضرت ام‌البنين است، منتشر كرده‌ايم. اين كار براي نخستين بار اتفاق مي‌افتد و تاكنون مجموعه شعر جداگانه‌اي از اشعار فارسي در باره اين بانوي بزرگوار منتشر نشده بود. 

وي افزود: كتاب«سرو نجابت» در شمارگان 4000 نسخه و با قيمت 35000 ريال روانه بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها