چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد برگزار می‌شود

بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با مشارکت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد براساس اعلام اولیه قرار بود در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 برگزار شود که با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور عراق 10 روز به تعویق افتاد و نهایتا به 20 خرداد تغییر یافت. طبق اعلام رسمی مسئولان نمایشگاه کتاب بغداد، افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ 20 خرداد است.

در این نمایشگاه، خانه کتاب و ادبیات ایران، موسسه بین‌المللی ابرار معاصران، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سایر ناشران در قالب غرفه ملی حضور خواهند داشت.

بیش از 1000 عنوان کتاب درباره دین، ایرانشناسی، ادبیات کلاسیک و معاصر، ادبیات پایداری و دفاع مقدس، هنر، کودک و نوجوان و ... از ناشران مختلفی ازجمله بوستان کتاب، فاتحان، 27 بعثت، جامعه المصطفی‌(ص)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجمع جهانی تقریب مذاهب، انتشارات سمت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

در این دوره از نمایشگاه اقدامات لازم برای حضور هرچه باشکوه تر ج.ا.ایران صورت پذیرفت که متاسفانه به‌دلیل عدم ارسال دعوتنامه از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه به دلیل شرایط کرونایی حاکم  در عراق؛ با وجود تمهیدات صورت گرفته از جمله ثبت نام و طراحی غرفه؛ پیش‌بینی برنامه‌های جانبی؛ ارسال کتاب‌ها و ... فقط موسسه بین‌المللی ابرار معاصران و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و سایر ناشران در این رویداد حضور فیزیکی خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها