شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
برپایی سنگر کتاب در کوچه کتاب بجنورد

مصطفی قدوسی مدیرمسئول کتابفروشی کوچه کتاب بجنورد گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس طرح «سنگر کتاب» در این کتاب فروشی به منظور آشنایی نسل جوان با خاطرات و دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس راه اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان شمالی، مصطفی قدوسی مدیرمسئول کتابفروشی کوچه کتاب بجنورد گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس طرح سنگر کتاب در این کتابفروشی به‌منظور آشنایی نسل جوان با خاطرات و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس راه‌اندازی شده است.

مدیرمسئول کتابفروشی کوچه کتاب بجنورد افزود: طرح «سنگر کتاب» با دو راهبرد تهیه و اجرایی شده و مراحل تکمیلی آن در فازهای بعدی اجرایی خواهد شد.

وی  یکی از راهبردهای طرح «سنگر کتاب» را تربیت محقق در حوزه کتاب و کتابخوانی با قابلیت آموزش سیستم‌سازی و تشکیلاتی، برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی کاربردی در حوزه کتاب و کتابخوانی برای کلیه افراد علاقه‌مند در این حوزه دانست.

مصطفی قدوسی راهبرد دیگر سنگر کتاب در حوزه فرهنگی را تربیت برنامه‌نویس فرهنگی و تبلیغ برای مراکز تحقیقاتی، آموزشی، مدیریتی و سازمانی در حوزه‌های مختلف کتاب و کتابخوانی، برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان و کشور و ارائه مشاوره‌های تخصصی به افراد علاقه‌مند برای اجرایی کردن مدل صحیح تبلیغ و اشاعه فرهنگ کتاب دانست.

یادآوری می‌شود، طرح کوچه کتاب ازجمله طرح‌های حوزه توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه است که با همت کتابفروشی کوچه کتاب و با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و شورای اسلامی شهر بجنورد راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها