یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کتاب شعر کودکانه «کبوتر عشق» در مینودشت رونمایی شد

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مینودشت و همسر و فرزند شهید مدافع حرم «جواد سنجه ونلی» از کتاب شعر کودکان «کبوتر عشق» رونمایی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، مراسم رونمایی از کتاب شعر کودکانه «کبوتر عشق»  نوشته «سید علی کریمیان» شاعر و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با حضور همسر و فرزند خردسال این شهید سرافراز و «سید ابوالفضل حسینی نیا» فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مینودشت در شامگاه شنبه 15 مهرماه در محل موسسه قرآنی مشکات مینودشت برپا شد.

در این آیین «سیدعلی کریمیان» شاعر و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس درباره این اثرش گفت: کتاب شعر کودکانه «کبوتر عشق» بر اساس زندگی نامه شهید مدافع حرم جواد سنجه ونلی به صورت شعر و رنگ‌آمیزی تهیه شده و به عنوان دومین کتاب شهدای مدافع حرم استان گلستان روانه بازار نشر شده است.
 

 
نویسنده این کتاب در ادامه گفت: مدتی بود که احساس می کردم باید شهدا را برای کودکان و نوجوانان معرفی کنم و اقدام به نوشتن شعربر اساس زندگی شهدا برای کودکان کردم تا اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اعضای کنکره بزرگداشت 2 هزار شهید استان بوشهر فرمودند: یاد و نام شهدا باید وارد زندگی بچه ها شود. این سخن ایشان پشت گرمی خوبی برایم بود و فهمیدم راه درستی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته ام و امیدوارم با حمایت خانواده معظم شهدا و مسئولین بتوانم زندگی شهدا  بخصوص شهدای استان گلستان را به صورت کتاب کودک در آورده و در اختیار آنان قرار دهم.

یادآوری می‌شود، پیش از این مراسم از «سیدعلی کریمیان» آثاری چون «محلمون بهاره شهیداش بیشماره» به یاد شهید مهدی حدادی  و کتاب «بانوی با صداقت» به یاد اولین شهید زن انقلاب اسلامی گنبدکاووس شهیده طیبه صداقت روانه بازار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها