چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سئول

آژانس ادبی و ترجمه «پل» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سئول (کره جنوبی) که ۲۴-۲۱ ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نمایشگاه بین‌المللی کتاب سئول (www.sibf.or.kr) امسال از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ ماه اکتبر به‌صورت مجازی و بر خط برگزار می‌شود. مهمان ویژه این دوره نمایشگاه کشور روسیه است.
 
آژانس ادبی و ترجمه «پل» برای معرفی و عرضه بیش از ۵۰۰ اثر  ایرانی در موضوعات کودک و نوجوان، ادبیات داستانی و غیرداستانی، علوم انسانی با هدف بازاریابی برای فروش کپی‌رایت کتاب‌های ایرانی و ترجمه و نشر آن‌ها به زبان کره‌ایی در کشور کره جنوبی شرکت می‌کند.
 
معرفی کتاب‌های ایرانی در نمایشگاه سئول، تهیه رایتس گاید(معرفی‌نامه) برای هر عنوان کتاب به زبان انگلیسی شامل اطلاعات شناسنامه‌ای کتاب، خلاصه مفید از کتاب، بیوگرافی نویسنده و تصویرگر، رزومه موسسه انتشاراتی منتشر کننده کتاب، نمونه صفحاتی از کتاب(حداقل ۲۰ ص)، ارسال رایتس گاید کتاب به همه ناشران کره‌ایی و دیگر ناشران خارجی شرکت‌کننده در نمایشگاه، نمایش و معرفی کتاب در سایت بخش کپی‌رایت نمایشگاه از جمله اقداماتی است که این آژانس در نمایشگاه کتاب سئول انجام می‌دهد.

محور کلی برنامه‌های اصلی نمایشگاه امسال سئول عبارتند از:

- ایجاد امکان ملاقات خوانندگان و نویسندگان کتاب ها بصورت مجازی و آنلاین

- ایجاد امکان ملاقات برخط ناشران و مسئولان آژانس‌های ادبی از کشورهای مختلف  برای مذاکره و گفتگو در خصوص مبادلات کپی رایت آثار

- برپایی نمایشگاه مجازی کتاب برای ناشران کره‌ایی جهت فروش آنلاین کتاب‌ها

- برپایی سالن کپی‌رایت برای ناشران و آژانس‌های ادبی کره‌ایی و خارجی جهت معرفی و نمایش آثار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها