سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
افتتاح کتابخانه بخش سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس

کبری میرحسینی، از کتابداران کتابخانه شهید مطهری بندرعباس، از افتتاح کتابخانه بخش سرطان بیمارستان کودکان به همت موسسه ساحل خلیج فارس و کتابداران این شهر، به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتابخانه بخش سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس، با حدود 170 عنوان کتاب به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و به منظور آشنایی و انس کودکان بستری شده در این بیمارستان با کتاب راه‌اندازی شد.

کبری میرحسینی،‌یکی از کتابداران شهر بندرعباس درباره افتتاح این کتابخانه توضیح داد: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال خواندن توسط آقای مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و برنامه‌های جاری در این سال مانند نشست کتابخوان و کتابخوان مجازی، کتابداران بندرعباس در حرکتی خودجوش با جذب کمک‌های مردمی و اجرای طرح نذر کتاب، اتاق بازی‌های موجود در بخش سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس را به کتابخانه‌ای فعال تبدیل کردند.

وی با بیان این‌که کتابداران کتابخانه شهید مطهری و مسئولان و کارکنان موسسه ساحل خلیج فارس در راه‌اندازی این کتابخانه نقش به‌سزایی داشتند، گفت: کودکان حاضر در بخش سرطان بیمارستان کودکان بندرعباس می‌توانند ضمن استفاده از منابع این کتابخانه، کتاب‌ مورد علاقه خود را به‌عنوان هدیه دریافت کنند و موسسه ساحل خلیج فارس آثار جایگزین برای این کتاب‌ها را تأمین می‌کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها