دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۳
معرفی مجموعه شعرهای جدید «هنر و رسانه اردیبهشت»

موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت 13 مجموعه شعر جدید در قالب‌های آزاد و کلاسیک را در دست انتشار دارد. برخی از این کتاب‌ها در مرحله آماده‌سازی و برخی دیگر در مراحل اداری انتشار به سر می‌برند.

حسین احمدی، مسوول روابط‌ عمومی موسسه انتشاراتی هنر و رسانه اردیبهشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: «تهران خیابان جمهوری» مجموعه اشعار آزاد سیداحمد حسینی، «درست یادم نیست» دفتری از غزل‌های مهرداد بابایی، «سی خاطر اسبم»(شعرهای لری با برگردان شاعرانه به فارسی) از علی باقری و مجموعه رباعی «دام بادام» سروده حسین گلچین عنوان برخی از این کتاب‌ها هستند.

وی در ادامه توضیح داد: «نت‌های سر به زیر» سروده معصومه باغیان و مجموعه‌ای از اشعار سپید این شاعر، مجموعه اشعار آزاد و غزل‌های حسین ناصرالملکی در دفتری با عنوان «ارسطو در نیاوران»، «با بوسه‌های شرجی انگور» در قالب کلاسیک و سروده شیرین تهرانی، «اما تو مثل پنجره‌ها» سروده پروانه بهزادی آزاد و دربرگیرنده غزل‌ها و رباعی‌های شاعر و «پروانه‌های ابدی» کوتاه‌سروده‌های مونا اکبریان از دیگر کتاب‌های در دست انتشار موسسه هنر و رسانه اردیبهشت هستند.

به گفته احمدی، مجموعه غزل علیرضا سپاهی با عنوان «عشق ما را نمی‌دهد بازی»، اشعار آزاد الناز باباخانی در دفتر «جایت را خالی گذاشتم»، «فالگیر» سروده حیدر میرانی در قالب‌های کلاسیک و همچنین گردآوری اشعار 16 شاعر زن که تاکنون دفتری منتشر نکرده‌اند به کوشش معصومه باغیان در کتابی با عنوان «یک اتفاق سه حرفی» دیگر کتاب‌های در دست انتشار این موسسه هستند.

برخی از این کتاب‌ها در مراحل اداری انتشار و برخی دیگر در مراحل آماده‌سازی به سر می‌برند.

مسوول روابط‌ عمومی موسسه هنر و رسانه اردیبهشت در پایان یادآور شد: به تازگی نیز مجموعه شعر آیینی غزل تاج‌بخش با عنوان «من گلاب آورده‌ام»، «اشک ستاره‌ها» داستانی برای نوجوانان و نوشته صابر امامی با تصویرگری سپهر افغان و شعرهای آزاد سیمین وحیدی در دفتری با عنوان «صدای محزون برف» توسط این انتشارات منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط