سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۴
دهمين دوسالانه جهاني پوستر تهران تا 27 آبان‌ تمديد شد

به علت استقبال بازديدكنندگان و با موافقت سرپرست موزه هنرهاي معاصر تهران، بازديد از نمايشگاه «دهمين دوسالانه جهاني پوستر تهران» تا 27 آبان‌ تمديد شد. كتاب اين دوسالانه همزمان با مراسم اهداي جوايز در روز 20 آبان منتشر مي شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي موزه هنرهاي معاصر تهران، دهمين دوسالانه جهاني پوستر تهران از روز 27 مهر با نمايش 275 اثر خارجي و ايراني در بخش موضوعي و همچنين 60 اثر از پوسترهاي تئاتر در بخش جنبي نمايشگاه به نمايش درآمده است و به علت استقبال بازديدكنندگان و تقاضاي دانشجويان رشته گرافيك و هنرمندان شهرستاني و با موافقت محمود شالويي مديركل دفتر امور هنرهاي تجسمي و سرپرست موزه هنرهاي معاصر تهران بازديد از اين نمايشگاه تا پايان روز 27 آبان‌ تمديد شد.

با پايان يافتن داوري آثار دهمين دوسالانه جهاني پوستر تهران توسط سه داور خارجي و دو داور ايراني آثار برگزيده انتخاب و در مراسمي كه روز 20 آبان‌ ساعت 00/17 با حضور مسوولين فرهنگي ـ هنري و هنرمندان در سالن اجتماعات موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار مي‌شود و به برگزيدگان اين دوسالانه در هر دو بخش اصلي و موضوعي (انسان معاصر و محيط‌‌زيست) جوايز اين دو سالانه اهدا خواهد شد. همچنين در اين مراسم پنج هنرمند نيز مورد تقدير قرار خواهند گرفت.

در اين مراسم علاوه بر اهداي جايزه به برگزيدگان دهمين دوسالانه جهاني پوستر تهران، از سه هنرمند پيشكسوت عرصه نمايش تقدير مي‌شود. اين هنرمندان كساني هستند كه به عنوان سفارش‌دهنده‌هاي برتر پوستر براي آثار نمايشي خود شناخته شده‌اند و از آن‌جا كه سفارش‌دهنده در حوزه گرافيك و پوستر از اهميت بالايي برخوردار است، اين سه هنرمند نيز تقدير خواهند شد.

شايان ذكر است مراسم اهداي جوايز «دهمين دوسالانه جهاني پوستر تهران» با حضور محمود شالويي مديركل دفتر امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، حسين پارسايي مدير كل مركز هنرهاي نمايشي، هنرمندان پيشكسوت، داوران و ميهمانان خارجي دوسالانه روز چهارشنبه 20 آبان‌ ساعت 00/17 در سالن اجتماعات موزه برگزار مي‌شود.

شالویی پيش از اين در نشست خبری موزه هنرهاي معاصر درباره کتاب اين دوسالانه گفته بود: «انتشار کتاب این دوسالانه همزمان با اختتامیه آن در تاریخ ۲۰ آبان صورت می‌گیرد و امیدوارم بتوانیم این کتاب را در همان مراسم اختتامیه، توزیع کنیم.»

يادآوري مي‌شود علاقه‌مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند همه روزه به جز ايام تعطيل از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر به موزه هنرهاي معاصر تهران مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط