دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
رادیو فرهنگ فضای اعتماد بین ناشران و خریداران را فراهم می‌کند

علیرضا حبیبی گفت: وظیفه رادیو فرهنگ این است که در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب فضای اعتمادی بین ناشر، خریداران و جویندگان کتاب ایجاد کند و در واقع خانه کتاب و ادبیات ایران و رادیو فرهنگ باید کنار یکدیگر دست ناشر و خریدار را در دست هم بگذارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، علیرضا حبیبی، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در گفت‌وگو با روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران انجام شد بناست تا رادیو فرهنگ به‌عنوان پشتیبان و همکار نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران باشد؛ در این راستا برنامه‌هایی را نیز آغاز کردیم و همچنین آنونس و میان برنامه‌هایی را تعریف کردیم تا ذهن مخاطبان را برای این رویداد فرهنگی آماده کنیم.
 
وی با اشاره به این که خوشبختانه روز به روز، اطلاع‌رسانی‌های مربوط به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حال افزایش است عنوان کرد: در شرایطی که پیش آمد و کشور درگیر بیماری کرونا است بسیاری از فعالیت‌ها همچون نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعطیل شد؛ در این میان رسانه‌ها باید پای کار آمده تا بتوانیم خلائی که  در زیان اقتصادی ناشی از این حوزه به وجود آمد را جبران کنیم.
 
او در ادامه بیان کرد: در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بناست تا شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز همراه خانه کتاب و ادبیات ایران باشد و کتاب‌ها را به دست مردم برساند. وظیفه رادیو فرهنگ این است که فضای اعتمادی بین ناشر، خریداران و جویندگان کتاب ایجاد کند. خانه کتاب و ادبیات ایران و رادیو فرهنگ باید کنار یکدیگر دست ناشر و خریدار را در دست هم بگذارند.
 
مدیر رادیو فرهنگ تاکید کرد: ما در رادیو فرهنگ شرایطی را فراهم کردیم که روزانه بخش مستقلی به خانه کتاب و ادبیات ایران تعلق بگیرد و حتی ناشران می‌توانند آثار خود را در این بخش به صورت زنده معرفی کنند. زیرنویس رادیو نمای شبکه ما نیز بستری است که ناشران می‌توانند کار خود را به صورت 24 ساعته تبلیغ کنند.
 
علیرضا حبیبی در پایان گفت: البته ما گروه تخصصی کتاب داریم که ماموریت این کار را برعهده دارد ولی همه جای شبکه رادیو فرهنگ باید رنگ و بوی کتاب بدهد و در ایام برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیز باید نمود بیشتری داشته باشد.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم  بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها