چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
اطلاعیه‌ اتاق اصناف درباره فعالیت واحدهای صنفی تهران منتشر شد

اتاق اصناف تهران درباره نحوه آغاز فعالیت مجدد صنوف و اتحادیه‌های پایتخت اطلاعیه صادر کرد.

به گزرش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از معاونت فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران، اتاق اصناف تهران در راستای آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اطلاعیه‌ای پیرامون نحوه فعالیت اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی تهران بدین شرح منتشر کرد:

«بدین وسیله به اطلاع می‌رساند پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و دستور استانداری تهران و همچنین با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، شروع فعالیت اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌های صنفی تهران از تاریخ ۹۹/۰۱/۳۰ خواهد بود.

واحدهای صنفی تهران با اولویت‌بندی کم خطر طبق لیست طرح فاصله‌گذاری هوشمند که متعاقبا اعلام خواهد شد، با ثبت‎نام و تکمیل فرم تعهد در سایت وزات بهداشت‌(مبنی بر رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی) و دریافت کد مجوز فعالیت از تاریخ 30/01/1399 آغاز به کار خواهند نمود.

تمامی واحدهای صنفی تهران تا تاریخ 30/01/0399مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی در مصوبات پیشین هستند. لذا تمامی واحدها صنفی باید تا تاریخ فوق‌الذکر کماکان طبق مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت نمایند.

لازم به ذکر است، بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران و اتحادیه‌های صنفی که کالاهای اساسی و ضروری مردم را عرضه می‌نمایند، جهت نظارت فعالیت می‌نمایند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها