یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق» برگزار می‌شود

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی با محوریت کتاب «مطلع عشق» کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بخش زن، خانواده و سبک زندگی KHAMENEI.IR (ریحانه) با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی با محوریت کتاب «مطلع عشق» کرده است.
این کتاب گزیده‌ای از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان است که همه خانواده‌های ایرانی و حتی نوجوانانی که در آینده می‌خواهند تشکیل خانواده دهند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

این پایگاه فرصت مطالعه این کتاب را از پانزدهم فروردین تا هجدهم اردیبهشت ماه فراهم کرده است و در تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه به صورت آنلاین در سایت hamdamamketab.ir از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب مسابقه کتابخوانی را برگزار می‌کند.

این مسابقه شامل ۲۵ سوال ۴ گزینه‌ای و بصورت آنلاین است و پس از برگزاری در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه نیز نتایج آن اعلام خواهد شد.

به چهار نفر از افرادی که ۱۰۰ درصد پاسخ صحیح داده باشند، به وسیله قرعه‌کشی کارت هدیه ۵۰۰ هزارتومانی اهدا می‌شود و افرادی که بین ۸۰ تا ۹۶ درصد پاسخ صحیح داده باشند، ۱۰ عدد جایزه ۲۰۰ هزارتومانی از طریق قرعه‌کشی دریافت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها