شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
آغاز رقابت پنج هزار نفر در آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن کریم

آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن کریم امروز شنبه 12 اسفندماه به‌صورت آنلاین برای بیش از پنج هزار متقاضی شرکت در این بخش از آزمون آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان  اوقاف و امور خیریه، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در سه بخش کتبی، شفاهی و الکترونیکی در چهار رشته «حفظ قرآن کریم»، «ترجمه و مفاهیم»، «معارف اهل‌بیت(ع)» و «انس با قرآن» به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف آغاز شد.
 
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در بخش کتبی، پنج‌شنبه 10 اسفندماه به‌صورت همزمان با حضور بیش از 170 هزار شرکت‌کننده در 410 شهرستان کشور برگزار شد و آزمون شفاهی ویژه نوجوانان از 12 تا 18 اسفندماه با حضور 70 هزار متقاضی در 475 مرکز آزمون برگزار می‌شود.
 
آزمون الکترونیکی حفظ و مفاهیم قرآن به‌صورت آنلاین پیش‌بینی شده و شرکت‌کنندگان در این بخش به‌صورت الکترونیکی از طریق یارانه به سؤالات آزمون پاسخ می‌دهند. در این بخش ازهفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، بیش از پنج هزار نفر شرکت کردند که امروز (شنبه 12 اسفندماه) با هم به رقابت می‌پردازند.
 
با توجه به تدابیر متولیان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، هفته گذشته دو نوبت آزمون آزمایشی برای بخش الکترونیکی برگزار شده تا شرکت‌کنندگان با این بخش و محتوای آزمون آشنا شوند. همچنین دو کلاس آنلاین با حضور استاد مسعود وکیل برگزار شد تا علاوه بر برقراری ارتباط با استاد، ابهامات احتمالی شرکت‌کنندگان برطرف شود.
 
افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره یعنی 70 از 100 شوند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط