پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
پیوند کودکان با دنیای قصه در فرهنگسرای معرفت

معرفی کتاب «هدیه خوبان» در فرهنگسرای فردوس و برگزاری سلسله برنامه‌های «عصر قصه» تا پایان فصل تابستان در فرهنگسرای معرفت از برنامه‌هایی است که برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سلسله برنامه‌های «عصر قصه» با هدف انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و تقویت خلاقیت کودکان و نوجوانان، تا پایان فصل تابستان در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

این سلسله برنامه‌ها، روزهای شنبه‌، از ساعت 17 با حضور فریده خلیل‌نژاد، کارشناس قصه‌گویی و جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، با مشارکت خانه سلامت شهرداری ناحیه یک برگزار خواهد شد.

در ابتدای این برنامه کارشناس یک قصه را برای بچه‌ها روایت می‌کند و سپس از آنها می‌خواهد درباره داستانی که شنیده‌اند نظرات خود را ارائه دهند. همچنین در بخشی دیگر از این برنامه کودکان بر اساس داستان شنیده شده به اجرای نمایش می‌پردازند.

تقویت قوه تخیل و رشد خلاقیت، مشارکت درکارگروهی وتقویت روحیه کنجکاوی،کاوشگری، اندیشیدن و درست فکر کردن وآشنایی با ارزش های فرهنگ کتابخوانی از مزایای اجرای این برنامه به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ‌برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذرشهید همت مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها