چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
عرضه 650 عنوان کتاب ناشران کرمانی در نمایشگاه استانی اصفهان

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان گفت: در نمایشگاه استانی کتاب اصفهان بیش از 650 عنوان کتاب ناشران کرمانی را با تخفیف 40 درصدی عرضه خواهیم کرد.-

سید محمد سعیدی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: برای سومین بار است که به نمایشگاه استانی کتاب اصفهان دعوت شده‌ایم و در این نمایشگاه بیش از 550 عنوان کتاب عمومی و بیش از 100 عنوان کتاب تخصصی را با موضوعات تاریخی و فرهنگی مربوط به آثار کهن گردشگری و باستانی و واژگان، لهجه، آداب و رسوم و عقاید مذهبی استان کرمان و همچنین کتاب‌های نفیس مربوط به شاعران نام‌آور و نویسندگان ماندگار خطه کرمان عرضه می‌کنیم. 

وی گفت: نمایشگاه‌های کشوری کتاب، بهترین فرصت برای معرفی تولیدات ناشران کشوری به شمار می‌آیند و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، ویترینی مناسب برای عرضه کتاب ناشران کشوری است. 

سعیدی‌حسینی اظهار کرد: تا زمانی که یک سیستم فراگیر آنلاین توزیع و مبادله کتاب در کشور وجود نداشته باشد، برگزاری چنین رویدادهایی که امکان تخفیف 40درصدی کتاب و تازه‌های نشر را فراهم می‌کند، حرکتی بسیار سازنده محسوب می‌شود.
 
وی گفت: شهرستان‌های متعددی خارج از مراکز استان‌ها وجود دارند و پسندیده است که در سال‌های آتی، شهرستان‌های بزرگ استان‌ها هم از میزبانی چنین رویدادهای فرهنگی سازنده بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان با اشاره به آخرین اخبار و تحولات اخیر در حوزه چاپ و نشر استان کرمان گفت: در سال 1391 شاهد اقدامات فرهنگی از جمله حضور در اکثر نمایشگاه‌های کتاب استانی بوده‌ایم.

سعیدی‌حسینی با انتقاد از برخی نامهربانی‌ها و همکاری نکردن بعضي متولیان فرهنگی استان کرمان گفت: ما کارهای بزرگ و سازنده‌ای را برای ارتقای صنعت نشر استان انجام داده‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم به نقطه آرمانی برسیم و رسیدن به چنین هدفی نیازمند همت جدی و همکاری صمیمی متولیان حوزه کتاب در استان کرمان است. 

هشتمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان دهم تا پانزدهم اسفند ماه در دو نوبت از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 در این شهر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط