پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰
هشتمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان آغاز شد

هشتمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان دقایقی پیش گشوده شد. حدود 500 ناشر، بیش از 60 هزار عنوان کتاب را در این نمایشگاه ارایه کرده‌اند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نمایشگاه که در فضایی به وسعت سه هزار و 500 مترمربع برگزار می‌شود، شامل سه بخش عمومی، دانشگاهی و مذهبی است.

نمایشگاه هشتم امسال در حالی برگزار می‌شود که برای نخستین بار کتاب‌هایی از سوی موزعان ناشران خارجی در نمایشگاه ارایه شد است، کتاب‌هایی با موضوع معماری، دکوراسیون، هنر، علوم رایانه، علوم انسانی، پزشکی و ... که از کشورهایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه ارایه می‌شوند.

یکی از تفاوت‌های دیگر نمایشگاه امسال نسبت به هفت دوره گذشته، دو نوبته بودن آن است. در سال‌های پیشین این نمایشگاه به صورت یکسره در هر روز میزبان علاقه‌مندان بود اما زمان برپایی نمایشگاه‌ امسال در دو نوبت، از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 16 تا 21 تقسیم‌ شده است.

در نمایشگاه امسال، برگزاری شش نشست جنبی از سوی کمیته فعالیت‌های جنبی با محور خانواده، حجاب و عفاف و پیامبر اعظم (ص) پیش‌بینی شده است.

همچنین جمعی از تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی فعال نشر استان اصفهان مانند تعاونی ناشران و انجمن ناشران استان حضور منسجمی در این نمایشگاه دارند.

هشتمین نمایشگاه استانی کتاب اصفهان تا سه‌شنبه (15 اسفند) در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اصفهان واقع در پل شهرستان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط