سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲
تشکیل انجمن خیران کتابخانه‌ساز گلستان

کارشناس مشارکت‌ها و شهرداری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان از تشکیل انجمن خیران کتابخانه‌ساز این استان با هدف جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی خبر داد._

عباسعلی مهاجر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: هدف از تشکیل این انجمن، جذب مشارکت‌‌های مردمی برای کتابخانه‌سازی است. خیران گلستانی اکنون به صورت پراکنده در استان فعالیت می‌کنند و اقدامات آن‌ها سازمان‌یافته نیست. به همین دلیل، این انجمن با همیاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون در حال طی کردن مراحل اداری برای ثبت نهایی انجمن هستیم و به احتمال فراوان در ماه جاری این اتفاق صورت می‌گیرد. همچنین چندین خیّر گلستانی را برای جذب به انجمن شناسایی کرده‌ایم.

وی افزود: حسین علوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان و دو نماینده مجلس این استان نیز در این انجمن حضور خواهند داشت.

به گفته مهاجر، پس از ثبت نهایی انجمن، به سرعت نخستین جلسه آن تشکیل خواهد شد و اعضای علی‌البدل و بازرس نیز انتخاب می‌شوند.

این مقام مسوول یادآور شد: انجمن خیران کتابخانه‌ساز، انجمنی مستقل است و امیدواریم با تشکیل آن کتابخانه‌سازی در این استان سرعت بیشتری پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها