شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
ایبد جلد دوم «پریانه‌های لیاسند ماریس» را می‌نویسد

طاهره ایبد نگارش جلد دوم رمان «پریانه‌های لیاسند ماریس» را آغاز کرد. این کتاب به سفارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود. قهرمانان نوجوان این کتاب برای صید مروارید به دریا می‌روند و با ماجراهای عجیب و ترسناکی مواجه می‌شوند.

ایبنا نوجوان: ایبد در این باره گفت: جلد نخست «پریانه‌های لیاسند ماریس» در سال 90 توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
وی ادامه داد: از آن‌جا که نظر ناشر بر این بود که کتاب«پریانه‌های لیاسند ماریس» سه‌گانه شود کار نوشتن جلد دوم از این مجموعه را آغاز کرده‌ام.
 
ایبد اضافه کرد: این کتاب در ژانر رئالیسم جادویی نوشته شده و درباره زندگی خانواده‌ای جنوبی است. قهرمانان اصلی این داستان «لیانا» و «ادریس» نام دارند و خواهر و برادری هستند که در این خانواده زندگی می‌کنند.
 
داستان در جلد نخست این کتاب از این قرار بود که ادریس که مروارید صید می‌کند، تاکنون سه مروارید لاجوردی به دست آورده و «دی صبرا» مادر ادریس مرواریدها را برای عروسی ادریس در صندوق قدیمی که در زیرزمین خانه دارد مخفی کرده است. ادریس بار دیگر برای صید مروارید به دریا می‌رود که این بار با صحنه بسیار عجیب و البته ترسناکی مواجه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط