پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
مسابقه کتابخوانی ویژه زندانیان در کهگیلویه و بویراحمد

به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه کتابخوانی ویژه زندانیان در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان اظهار کرد: منبع این مسابقه کتاب‌های «آشتی با خدا» نوشته اصغر طاهرزاده و «جاذبه و دافعه حضرت علی (ع)» نوشته استاد شهید مرتضی مطهری است.

نادر حسینی افزود: کتاب‌های این مسابقه با همکاری اداره‌کل زندان‌های استان در بین زندانیان توزیع شده‌اند و زمان برگزاری این مسابقه از اول ماه مبارک رمضان تاپایان این ماه عزیز ادامه خواهد داشت.

وی با یادآوری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کتابخانه‌های عمومی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه فرصت‌، ماه خودسازی و تذهیب روح و جسم است و کتابخانه‌های عمومی با برگزاری چندین مسابقه کتابخوانی و همچنین برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و برپایی میزگردهای پرسش و پاسخ با دعوت از روحانی و مبلغ حوزه علمیه قم، این فرصت را برای جوانان و اعضای کتابخانه‌ها برای بهره‌برداری از فیوضات این ماه عزیز فراهم کرده است.

حسینی گفت: عنوان‌ها و مولفان کتاب‌های این مسابقه  به‌وسیله پیام کوتاه به همه گروه‌ها و اقشار مردم ارسال خواهد شد و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند این آثار را از کتابخانه‌ها تهیه و مطالعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط