شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
«وسواس»و«توبه» پرفروش تر شد

موسسه فرهنگي مطالعاتي الزهرا(س) در پنجمين حضورش در نمايشگاه كتاب تهران، 80 عنوان اثر را در معرض ديد عموم قرار داده است. كتاب «توبه» از جمله اين آثار محسوب مي‌شود كه از استقبال بي‌شماري برخوردار شده است. البته استقبال از کتاب وسواس بیشتر از کتاب توبه است._

علي رعنايي، مدير اجرايي موسسه فرهنگي مطالعاتي الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره گفت: سه عنوان از 80 عنوان اثري كه امسال از سوي اين موسسه در نمايشگاه كتاب تهران عرضه شده‌اند، چاپ نخست‌اند. «توبه»، «مشق اخلاق» و «انديشه‌هاي ناب» عناوين اين كتاب‌ها را تشكيل مي‌دهند.

وي ادامه داد: مخاطب در كتاب «توبه» كه دربردارنده دفتر دوم از منازل سير و سلوك است، با مراتب توبه، اقسام توبه و اركان توبه آشنا مي‌شود.

مدير اجرايي موسسه فرهنگي مطالعاتي الزهرا(س) افزود: مولف در كتاب «انديشه‌هاي ناب» پرسش و پاسخ‌هايي درباره سيره و فضايل حضرت زهرا(س) ارايه كرده است. مخاطب در كتاب «مشق اخلاق» با چهل توصيه اخلاقي در موضوعات مختلف آشنا مي‌شود.

رعنايي همچنين از كتاب «وسواس» به عنوان پرفروش‌ترين كتاب ياد كرد و گفت: اين نوشتار از دو بخش تشكيل شده است. در بخش نخست پنج راهكار اخلاقي براي درمان وسواس ارايه و در بخش دوم احكام و استفتائات مربوط به وسواس مطرح شده است.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط