یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۷
كتابخانه ميمه، كتاب هاي دفاع مقدس ندارد

فقط يك عنوان كتاب با موضوع دفاع مقدس در كتابخانه شهر ميمه وجود دارد.

حمزه جعفري، مدير كتابخانه عمومي ميمه در بخش زرين آباد شهرستان دهلران، با بيان اين مطلب كه فقط يك عنوان كتاب دفاع مقدس با نام «بررسي شعر دفاع مقدس» در اين كتابخانه وجود دارد خواستار همكاري نهاد كتابخانه هاي عمومي و موسسه خانه كتاب براي ارسال كتاب‌هاي بيش‌تر در موضوع تاريخ و ادبيات دفاع مقدس به كتابخانه‌هاي شهرستان هاي مرزي شد.

جعفري ادامه داد: 12هزار و 500نسخه و شش هزار و 250عنوان كتاب در اين كتابخانه وجود دارد. امسال از سوي نهاد كتابخانه هاي عمومي، 210نسخه كتاب و 120نشريه به كتابخانه ارسال شده است.

مدير كتابخانه ميمه با بيان اين مطلب كه كمبود فضا عمده‌ترين مشكل مراجعان به كتابخانه است خاطرنشان كرد: مساحت كتابخانه 120 و زيربناي آن 110 متر مربع است كه فقط يك سالن مطالعه 25متر مربعي براي استفاده مشترك خانم ها و آقايان با گنجايش 25 صندلي را شامل مي شود. اين كتابخانه در پارك كودك قرار گرفته و با توجه به اين‌كه از فضاي پنج هزار متري اطراف كتابخانه استفاده‌اي نمي‌شود، مي تواند به عنوان سالن آمفي تئاتر و سالن اجتماعات ضميمه كتابخانه شود.

جعفري ادامه داد: تعداد مراجعه كنندگان به كتابخانه ميمه در هر ماه دو هزار و 303نفر و اعضاي فعال آن 210نفر است كه دوسوم اين اعضا خانم هستند. 

شهر ميمه در بخش زرين آباد شهرستان دهلران قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها